Akuten

Tjaa, dagen började med innebanyträning på morgonen som vanligt. Men denna träningen va inte sig lik, då en klumpig Elvira råkar snubbla på något konstigt sätt och tog emot med handen. Så det blev att linda om den och så stack hon och jag ner till akuten. Fick sitta i massa roliga/konstiga rum. Va på akuten i 3 timmar ungefär. Som tur var så var olyckan inte så farlig då hon bara fått en liten spricka.
Efter det så gick jag och en gipsad elvira tillbaka till skolan då matteprovet väntade. Gick sutt!
Just nu sitter jag och pluggar naturkunskap, då jag har prov imon. Har haft jätte många inlämningar och prov dom senaste veckorna. Måste bara också säga att jag fick 17,5/20 på mitt samhällskunskapsprov som vi hade förra veckan. Riktigt nöjd.
Men nu ska jag plugga vidare och köka naturgodis, ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0