Dålig uppdatering

Har inte bloggat någonting idag. Men jag har lite anledningar till det.
Steg upp klockan 9 och lockade mitt hår. (ni vet sånt sug man kan få i sig att idag ska jag vara "fin") iallafall, satte mig på bussen 11.38 (börjar 12). Hade matte till 1. Skulle igentligen slutat då med men då visade det sig att det va 5 kamp för alla ettor vilket jag var tvungen att va med på. Så istället för att sluta ett slutade jag vid 3. Drog ner och åt på spice and rice med Fanny & Elvira. Hem snabbt som blixen för att ha innebandyträningen.
Nu sittet jag på min fina monark cykel hem ifrån träningen.
Ikväll bli det antingen fest eller bara chill. Pusss hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0